Äntligen

Så, jag vet att det är lite väl sent och jag har inte lagt ner speciellt mycket tid på det, men nu är det iaf inte jultema kvar på bloggen =)
Nåt bättre kanske kommer senare, men nu har jag inte mer tid iaf.
Ser allt fortfarande likadant ut som innan, så uppdatera bara sidan, ni borde snart lärt er det ;)

Ninni ligger och vilar nu, tog sin lilla tid som vanligt nuförtiden, men nu sover hon iaf. Och jag får ha min egetid. Jag njuter faktiskt av den riktigt nuförtiden, har fullt upp med mitt.
Kanske låter lite fel, men ta mig inte fel. Ni vet att jag älskar all tid jag har med mina fina döttrar, älskar att vara med dem. Men min enda egentid på dygnet är när de båda två vilar middag och nu har jag mina projekt jag börjat med. Och har man något man tycker om att göra, så vill man bara fortsätta och jag vill inte hålla på med det när Ninni är vaken, hon tycker inte det är så kul =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0