Tick, tack...

Tiden går rätt fort idag måste jag säga...känns inte som jag gjort ett smack. Har visserligen inte gjort så mycket, men dagen har ändå rusat iväg, trots att vi va uppe så tidigt.
Ute och fixat lite ved, eller vad man kan kalla det. En fire ikväll är där till iaf.
Jocke fick inte tag i snubben som ska komma och lämna ved, hoppas han får tag i honom imorgon.

Annars har vi egentligen bara fixat lite tvätt och disken, lekt, fikat, ritat, ja....

Jocke är på väg hem, najsigt, najsigt =)
Middag ska det bli när han kommer, vad det blir vet jag inte än, han skulle handla på vägen. Tänkte jag skulle hinna hänga tvätten som är i tvättmaskinen nu innan han kommer, så är det gjort.

Bajbaj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0