Städat...

Ja, vi kom till slut igång och vi började med tvätten och passade på att plocka undan lite där nere i tvättstuga och badrummet.
Sen dammsugade vi och när Ninni tog paus och åt äppla, så fixade jag köket och disken.
Sen fick toaletterna en omgång.

Nu vilar Ninni och jag ska klä Lillan och lägga henne i vagnen, hon kommer nog också somna snart, så blir en utomhusvila för henne idag med. Bra =)

Ninni har kommit in i en klumpeduns-period...hon döar in och ner för saker titt som tätt tycker jag. Idag har hon hunnit trilla ner från pallen och kökssoffan. Bulor i hela huvudet snart... =(

Så, nu ska jag ut och fixa ved



Kommentarer
Postat av: Emilie-mamma till Liam

Kul du gillar den =)

Nä det var inte alls kul att lämna honom idag, men sen när jag hämtade honom ville han inteeee hem, det brukar han vilja, så så hemskt var det nog inte i morse ändå =) tur de glömmer så fort !

2011-02-03 @ 15:33:00
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0