Sovmorgon?

Jocke skulle få sovmorgon idag.....blev kanske inte riktigt så. Telefonen ringde och telefonen ringde igen...
Men lite sovmorgon iaf och han fick morna sig ordentligt och dricka kaffe i lugn och ro innan Micke kom och hämtade honom.
Jag hann ta en snabb sväng till affären och köpte russin till Ninni och smör, så att vi kan baka negerbollar idag. Hade jag tänkt att vi skulle baka iaf. Men vem vet, kanske blir sugen på nåt annat sen.
Ska kanske ta och kolla rundor lite här på nätet, kanske jag hittar nåt annat gott som vi kanske inte provat innan =)

Ninni är lite förkyld och detta är nog bara början. Jocke som smittat henne. Näsan rinner och hon hostar lite. Det är nog på ingång för min del med tror jag. Bara Lillan inte blir rent för förkyld så.

Jocke åkte iväg, vi åt frukost och Ninni har tittat lite på Petson & Findus. Jag ska ta fram vattenfärgerna nu, Ninni har tjatat lite om dem hela förmiddagen =)

So long!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0