Somna om? Inte lönt!

Ja, jag gick upp strax efter Jocke idag. Dåligt batteri på bilen, så han förberedde mig redan igår på att jag kanske fiick hjälpa till att putta igång den.
Där fanns inget batteri alls....den står kvar och Micke hämtade Jocke.
Ingen bra morgon för Jockes del. Inte kul med såna här mornar alls...
Bilen ville inte, jag vet inte om han hittade byxorna han brukar ha under de andra byxorna och sen ska han köra helt själv idag...med en massa att göra på listan!!
Hoppas att allt flyter på iaf!

Jag går inte upp och lägger mig igen, känns inte som det är lönt. Klockan är ändå 7.30 och hinner jag somna om, så kommer det bara bli en sån kort stund att jag knappt kommer kunna få upp ögonen sen när nån av töserna väcker mig.
Jag hörde Ninni där uppe nu...ja där hörde jag de små stegen med =)
Hon har sovit hos mig en stund i natt, men inga äventyr =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0