Så po di igen

Ja, solen skiner. Det tackar jag för!!!
Så, idag ska jag kasta ut hundarna i buren, binda fast Atlas så han inte sticker, hoppas och hålla tummarna för att han håller käften och sen ska jag börja röja i garaget.
Sen ska de få börja va där lite i taget och sen ska vi komma hemifrån!! Åsa kommer och hämtar oss en dag sen =)
Sen får vi se till att få upp staketet med, för om jag ska va helt ärlig, så tror jag inte de (speciellt Atlas) kommer palla stå i rummet i garaget.
Sen kommer de ju få halva trädgården. Pallar de inte och klarar inte de, då ger jag upp. Direkt.

Ja solen skiner, så jag säger nya vecka, nya tag idag. Skiter i de dagar som redan gått.

Så, po di igen!!



Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja, enkelt, praktiskt och snyggt! :)

Har du ingen bil längre?

2011-02-09 @ 12:34:42
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0