Promenad =)

Blev så sugen på att få komma ut på en promenad när det ändå va så fint väder. Får ju ta var på solen när den väl får va framme...
Jocke va ju inte hemma och själv är det rätt tråkigt att gå. Vet att Mange inte brukar va sen på att komma ut i naturen en sväng, så hörde om han ville hänga med =)
Jepp, han kom och fika hade jag fixat i väskan som vi hade med oss. Dock blev det inte varm bojboj som jag hade tänkt, hade inte så mycket bojboj hemma. Fick bli saft ist. Och negerbollar =)
Ja, jag tog med Ninnis kex (små waffers, vanilj) också, som man äter på egen risk, för hon sitter bara och äter krämen, sen lägger hon ner kexen igen..... :D

Vi gav oss av, fint väder!! Men det va ju lite seare på eftermiddagen, så solen hade vi inte med oss så länge, men fy så skönt det va att komma ut och gå!!! =)
Ninni knatade på och vi va ute ca två timmar inkl fikastunden och då gick Ninni hela vägen dit vi fikade på och sen fick jag bära henne hem. Hon frös om fingrarna, stackaren.
Kastade kottar gjorde hon i bäcken. Hon hade amlat på sig ett par kottar som hon kastade i bäcken på vägen hem och glad va hon när hon hittade vattnet igen. Hon blev av med det när vi gick innan och lämnade den platsen :D

Nu ska lilla damen snart gå och lägga sig. Vi har ätit och hon har suttit och ätit lite namnam när hon tittat på Lilla Sjöjungfrun.
Jag ska sätta mig och fixa med mitt när Ninni somnat. Vi får se hur många ggr hon ska gå ur sängen ikväll. Lillan ligger och ugglar här i soffan och jag hoppas hon kan ligga och uggla lite för sig själv nu när jag går upp och fixar med Ninni.

Tack Mange för promenadsällskapet idag!!! =)

Ha en bra kväll så hörs vi imorgon igen!
Jo, jag hade med mig kameran på promenaden, men batteriet tog slut.....ett par bilder tog jag med mobilen, men blev det nåt bra, så får ni dem sen, nu ska jag mysa lite med Ninni innan hon ska gå och nanna =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0