Po di direkt!

Kommer ihåg att nån stans långt borta har Jocke sagt hejdå till mig i morse. Så dåligt jag mår över att inte ha svarat honom då!!
Fick för mig att jag svarade honom, men betvivlar att jag gjorde det.
Usch! Inte nog med att jag inte kommer upp med honom, utan nu får han inte ens ett hejdå...

Inte mycket att göra åt det nu dock...

Ninni väckte mig vid halv 9. Dennes ögon ville inte vakna. Ninni kom och la sig lite hos mig, men gick sen in på rummet och lekte lite. Så jag hann morna mig iaf och lite efter 9 startade vi dagen.
Jag ska fixa frukost till oss nu och sen ska vi gå ut. Jag ska se om jag kan såga upp lite ved. Börjar bli knapert med det här inne nu...

Cox är med Jocke idag. Hoppas det går lika bra som det gjort hittills =)

Så, kaffe och frukost tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0