...och så blev det kvällen

Ja, nu sitter jag här i soffan och kvällen har kommit. Helt kväll håller jag inte än, Lillan är fortfarande vaken, ligger här i soffan och päser =)
Ninni gick och la sig vid halv 9. Sa att hon va trött och ville vila. Ja, då får du ju göra det. Sötisen har busat massor idag =)
Vi fixade lite med hennes tågbana efter hon hade ätit sin risifrutti. Lillan va med oss där uppe och fick prova Ninnis fina koja =) Sen åt hon lite och då serverade Ninni mig lite kaffe och bulle från sitt kök =)
Mer mys och bus i kojan och jag gick ner och gjorde lite fika till oss, så en pick-nicki hennes säng sen fick vi i oss =)

Vi gick ner och chillade i soffan lite, tittade på Lilla Sjöjugfrun och sen fixade jag maten tills Jocke kom hem. Mackaronilåda blev det. Med bacon och sen ost på toppen. Gott. Men som alltid, så blev det för lite salt. Blir det alltid, jag tycker det är väldigt salt och tänker då att det blir bra med tanke på att äggstanningen tar bort mycket av sältan. Men nej, för lite ändå. Tur man kan tillsatta efteråt =)

Efter maten blev det...mys (lite bus då inräknat) i vår säng. Nog det som tröttade ut Ninni, haha =)

Nu när jag, enligt mig själv, har varit så flitig idag och städat, tvättat, sågat och klyvt ved, så ska vi bara ha en lugn dag imorgon jag och töserna =)
Ja, baka kanelbullar ska vi väl se till att göra. Men det är mys det med =)

Nä, nu får det bra bra på blogg-fronten för idag. Hörs imorgon igen.

Bajbaj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0