Ny gå-upp-rutin

Ja, nu ger jag mig med tanken att det bara va tillfälligheter. Har nog blivit rutin här hemma att gå upp när Jocke gör det...
Jag somnade tidigt igår, men lika trött för det va jag när Jockes klocka ringde. I vanliga fall hade jag somnat om igen, men Ninni tycker vi ska gå upp och hon sov hos mig halva natten. Kom till mig i natt och skönt va iaf att hon somnade om gott. Sen, ett par timmar senare vaknade Lillan och va hungrig och det va andra gången för natten...

Men, vi har ju inget planerat idag och inga tider att passa, så allt i lagom tempo lär det bli. Lite tvätt ska fixas och jag får ta ett varv med dammsugaren med. Lite ved får jag gå ut och fixa med när töserna vilar.

Men nu, kaffe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0