Najsigt!

En samlad familj idag. Det är fett najs det =)
Lite sovmorgon för Jocke dock, det kan han väl va värd, haha.
Hans klocka ringde i morse, han fick inte stop på den heller, vet inte vad det va som klöddade. Den blev iaf tyst till slut.
Ninni vaknade jag senare, att hon va upp i vår säng. Jag med mitt yrvakna huvud tolkade allt fel och trodde Jocke vände sig och la henne hos sig.
Men nej. En stund senare vaknar jag till av Cox och märker då att där inte är nån Ninni i sängen....
Så ner och hittar en TV med myrornas krig och en Ninni som har fixat lite disk och sen hittat en tub med sånadär linser som mormor kom med. Den är inte öppnad än och hon hade inte kommit så långt att hon försökt heller...
Men hon va på bra humör, stolt över att hon försökt få igång TV´n och hade fixa lite med disken till mig.
Mammas tös =)

Nu har vi byggt lite med klossarna och visat Lillan hur högt vi kan bygga, Ninni har tuggat i sin de 4 clementiner hon hittade i Pappsens mat-väska. "Tiin" som Ninni sagt till clementin innan har hon nu ändrat till "oposin" när hon lärde sig säga apelsin...
På tal om ord, så tänkte jag att jag skulle skriva upp de ord Ninni kan. Så jag ska försöka sskriva på under veckan, så får vi se hur lång listan blir =)

Nu ska jag ta mig en kopp java till =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0