Mögväder!!

Ja, jag är inget annat än jävligt glad för att jag fick fixat veden igår. Inte vill jag gå ut i detta mögväder vi fått idag!
Snö, slask, regn och det blåser ju som...fan.
Kaminen är igång, måste ha lite mer värme där uppe.

Jag vaknade idag när Jocke va här nere, men inte av hans klocka. Jag skulle ju göra mackor till honom.....han fixade själv. Förlåt bajb!
När jag vaknade så vaknade Lillan med och va hungrig, så jag fick ge henne lite mat innan jag gick ner med och jag hann inte mer än säga hejdå....

Lillan somnade och hon och Ninni vaknade sen vid halv 9. Jag låg och slumrade i soffan.

Nu ska vi äta frukost iaf, det börjar kurra imagen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0