Min & Lillans dag =)

Grattis till mig själv och Lillan idag!! =)
Jag blir 28 år idag.....shit. Fram till sommaren förra året, så trodde jag att jag va 26...jag hade ju bivit 27....
Senil? Mamma-syndrom? Förnekelse?
Ha. Jag inte vet jag. Anna-förvirring kan vi kalla det =)

Idag blev det upp tidigt tyckte Ninni...vilket vi får i röven för senare framåt middagstid..hon blir ju på dåligt humör. Trött, men ändå inte. Sur och krängd, men bara stundvis.
Snart vila för hennes del.
Men hon har hjälpt mig att fixa här hemma, vi har fixat disk och tvätt och städat badrummet och resten av källaren.
När Ninni vilar, så ska jag baka. Idag bakar jag själv, inte lönt att Ninni hjälper till när hon är på sånt humör.
Jag ska baka cupcakes med frosting =)
Självkart blir det chokladsmak, haha. Vad annars. Men min födelsedag! =)

Sen när jag bakat klart, blir det städning av denna våningen och en snabb runda på ovanvåningen med tror jag vi ska hinna med =)

Sen kommer syster yster min-Russi och Andreas på fika. Mamma har blivit lite förkyld, så hon orkar inte göra nåt idag. Pappa, ja jag har inte pratat med honom, så om han kommer vet jag inte.
Lugnt och skönt ska det bli iaf =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0