Lite snabbt...

Jag är så aptrött nu, så snabbt om dagen...

Jocke städade Jumpern (bilen), körde iväg till åteln. Jag tog in veden.
Ann kom och grattade mig, vi drack kaffe och snackade och jag fick finfin paket. 4 filtar och 2 kuddar till soffan. Nu har jag inspiration för kommande iredning i tv-rummet =) TACK ska ni ha!!
Jocke kom hem, sen körde Ann hemåt igen.
Ninni vaknade och eftermidagen rullade på.
Åsa och Kes kom hiit en liten runda, Ninni fick kläder av dem! =) TACK!
Micke kom, Jocke lagade mat och vi åt allihopa.
Nu är Ninni nog mest övertrött och vill inte sova, Jocke och Micke kollar bilar på Youtube och jag är så trött så jag tror jag skulle kunna somna ståendes snart...känns så i ögonen iaf...

Så, vi hörs imorgon igen. Min födelsedag!! =)

Tack alla för idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0