Lite fix färdigt

Kommit en bit idag iaf. Ninni somnade tidigt när det va dags för vilan och hon somnade direkt!
Jag klädde på mig och gick ut och fixade till lite ved.
In igen och Lillan vaknade.
Nu har jag betalat räkningarna och har hällt upp mig en kopp kaffe. Lillan har hjälpt mig, men har mest sölat ner min tumme.... =)
Ska ner och bada henne nu, lill-loppan. Tycker hon om, man ser riktigt hur hon myser! =)

Sen lär nog Ninni vakna och då ska vi se om vi ta det härade varvet med dammsugaren och fixa till lite här hemma. Jag har inte fixat köket idag än...

Hoppas och håller tummen för att Jocke får komma hem i tid idag! =)

Ikväll kommer Mange en sväng =)



Kommentarer
Postat av: Emilie-mamma till Liam

rediga ni är.

Haha tröttnar ni inte på simpson filmen eller det är för ninnis skull den går ?! :)

2011-02-26 @ 15:44:27
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0