Lillsöndag

Ja, torsdag idag. Onsdag och lill lördag igår, så då är det väl lillsöndag idag.
Blåsigt och kallt ute, alltså lite kallt här inne med när det blåser. Men kaminen är igång, jag har inte eldat på dagarna på två dagar nu, men nu kunde jag inte låta bli. Får elda en omgång nu iaf, så håller sig värmen lite bättre.

Jag vaknade när Jocke hade gått upp idag! Tjohoo! =)
(och jag hade faktiskt svarat honom igår när han gick)
Cox har vant sig vid att få följa med redan, han skulle stannat hemma idag, men det räckte att han följde Jocke till dörren och tittade på honom, så fick han hänga med =)
Atlas, som va lite golle igår, är mycket lugnare idag. Han lunkar rundor och ser vad vi gör och sen går han bara och lägger sig och chillar.

Ninni och Lillan vaknade samtidigt idag och vi gick ner och åt frukost. "Flingot" valde Ninni. Så flingor med mjölk är i magen och nu har jag hällt upp en kopp kaffe.
Ska försöka komma igång nu direkt, har en hel del på schemat idag jag skulle vilja hinna med.
Städa, tvätta, fixa ved och baka.
Men. Hinner jag inte allt idag, så kommer det en dag imorgon med.
Faktiskt, så kan jag vänta med att baka till imorgon, så finns här kanelbullar över helgen =)

Hoppas ni alla får en bra dag, så hörs vi sen igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0