Lek-premiär

Jocke kom hem och maten va väl halvvägs klar. Sen åt vi och efter maten gick Pappsen och Ninni upp och hade lek-premiären i Ninnis nya rum =)
Vi hann få upp alla sakerna innan jag började med maten och Ninni har själv fått välja vart sakerna ska stå. Dock skulle allt först va i sängen, men sen fattade hon att det inte riktigt funkade.
Blev en del flyttande fram och tillbaka på sakerna med, för allt skulle stå på samma plats, så när jag kom upp med nästa sak, så flyttade hon på det hon satt under lampan och den saken jag kom med skulle stå där. Och så fortsatte vi tills jag hade burit upp allt och då hade allt flyttats längst väggarna efterhand. Men upp kom allt ju iaf och mer och lite bättre ordning och mer saker som bord och så blir det sen efterhand.

Efter lekstunden, som blev tågbanenygge och en lång bana, så har vi nu tagit en kopp kaffe och kvällen avrunads här i soffan till Lilla Sjöjungfrun.

Om inget annat, så hörs vi imorgon!


Ninnis nya rum och tågbanebygge =)





















Ninni är iaf hur nöjd som helst och det är ju detsom räknas =)



Kommentarer
Postat av: Emilie

Jäklar vilket stort rum :)

2011-02-02 @ 10:55:35
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0