Lång dag

Uppe tidigt och allt har rullat på som vilken dag som helst. Men när Ninni, som la sig och vilade tidigt, vaknade igen, så va det ju bara lunchtid! Haha =)
Så nu har vi ätit lite lunch, värmde upp maten från igår som blev över och jag har gjort milkshake till Ninni. Tvungen att testa nya stavmixern jag fick av Jocke igår =)
Blev bra och omtyckt, hallon shake blev det =)

Nu har Lillan med ätit, har fått ny bjöla och ligger här nöjd och glad. Jag ska dricka en kopp kaffe för att se om jag kan piggna till lite extra. Försökte faktiskt vila när Ninni vilade, men gick inte så bra, då Lillan tappade nappen stup i ett och inte kunde somna ordentligt förrän lite för sent för att jag skulle få somna till innan Ninni vaknade igen...
Men, jag försökte ju iaf idag.

När jag fått i mig kaffet nu, så ska jag skicka ut hundarna i garaget, klä på oss och sen ska vi gå upp till lekplatsen en runda tänkte jag. Är ju stålande sol och Ninni har redan tjatat om gungorna idag så... =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0