Kalddkaka?

Mange kommer kanske hit på kaffe sen idag, så jag tänkte att då får ju jag och Ninni en anledning att baka =)
Så, ska det bli en kalddkaka som ajg varit sugen på att gör ett tag nu?
Eller kanske nåt annat. Ja, choklad får de ju bli med...hehe.
Sen va Jocke sugen på att göra sockerkaka igår, är han fortfarande sugen på det idag, kan vi ju kanske baka det ikväll =)

Det blev inte lika tidigt idag som vi gick upp, najs! =)
Jocke sov på soffan i natt, då Micke skulle ringa och väcka honom när det va dags att ge sig iväg. Ninni kom till mig tidigt i morse och Lillan låg redan hos mig, så när Ninni kom med sig kudde (hon har lärt sig ta med den iaf), så hade jag en liggandes brevid mig på varsin sida om mig. Rätt mysigt faktiskt =)
Ninni snakade gott och Lillan sussade sött =)

Vi vaknade till när Jocke gick och sen mornade vi oss lite innan vi gick upp. Lugn förmiddag har det varit, ätit frukost och chillat.
Nu ska jag gå och fixa till köket och sen ska vi baka =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0