Kaffegäster

Annika och Felicia har varit här på en kopp kaffe =) Trevligt!!
Hon hade hjälpt mig att ta mig till Hörby idag, men Jocke har inte så mycket jobb, så han kommer hem om så jag kommer iväg.

Ninni vaknade vid 8 idag, inte en pigg Anna då vid den tiden...Ninni kom och mös lite med mig och sen tyckte hon vi skulle gå upp. Åsa ringde med och jag gick upp, Ninni gick i förväg och när jag kom ner hade hon tagit av sig blöjan och hämtar Frosties, satt i soffan och tuggade. Haha, hon reder sig själv hon =)

Sen kom ju Annika och Felicia och vi har druckit kaffe och snackar, töserna har lek lite och ätit frosties. "Isa" som Ninni säger, har suttit och hållt Lillan snackat med henne =)

Cox har varit golle och bet till Annika när hon sa till honom. Hundjävel!! Han är så satans envis! Men skönt att Annika hör till dem som gör som man ska göra och inte mesar!

Nu ska jag ge Lillan mat och sen ska jag själv med ha frukost, se om Ninni vill ha nåt att äta eller om hon har tuggat för mycket frosties.....får bli en sån morgon då idag =)

Sen BVC. Lillan ska få spruta....pi.

Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0