jojo..jaha..

Klockan har passat 20.00 och kvällen håller på att avrundas.
Jocke kom hem i eftermiddags, kläderna packades upp, vi gick upp alla och mös i vår säng och sen bblev Lillan hungrig och jag gick ner med henne. Ninni kom också ner med Jocke somnade.
En vila skulle väl passa då, så jag lät han va.
Senare började jag med maten och sen blev maten klar en timme senare. Kyckling ris och sås. Jag gjorde egen brunsås!!! Fattar ni! JAG! Och jag fixade det =)
Jag har tappat räkningen av hur många ggr jag och Ninni har turats om att försöka väcka Jocke....så vi dukade fram och började äta sålänge.
Nu är det en timme sen vi åt och Jocke snarkar än..........
Han hade sagt till Ninni att hon skulle få popcorn efter maten idag, så det har jag fixat och hon fick faktiskt några ostbågar med =)

Nu står Ninni och provar hörselskydden hon hittade bland Jockes jaktsaker :D

Hon ska snart gå och lägga sig, jag och Lillan ska mysa lite och sen är det väl dags för mig att somna med.

Ja, det va denna helgen det...

Imorgon ska jag in till BVC med Lillan. Jag hoppas allt funkar iaf.


Snäckan förbereder sig på hur det ska bli att följa med och panga sen när hon blir större =)
(och har inte tvättat munnen än, haha)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0