Jättefis!

Ninni kom ju ner, hon hade nog kunnat sova en stunde till, men rättar nog till sig sen med vilan =)
Jag. Ja, när vi mös ner oss under filten och tittade på Lilla Sjöjungfrun, så kom Mr. John Blund och gav mig en jättefis rakt i ansiktet!!
Sheize!!!! Så trött jag blev!
Ögonen ville inte som jag och Ninni som låg och mornade sig och tittade på filmen fick bli min lilla väckarklocka. Mina ögon gav med sig och jag slumrade så länge Ninni låg kvar hos mig.
Blev väl iaf en kvart, sen började hon piggna till, så då fick dagen börja på allvar =)

Nu har Ninni ätit fling-mix till frukost. Hon ville ha både havrekuddar och frosties, så det har hon ätit nu =)
Jag ska med äta frukost, blir nån macka och en kopp kaffe.
Lillan ligger här och snackar och har sig, gullfian =)

Vad vi ska göra idag vet jag inte riktigt...men om jag fortsätter va så pass trött som jag är nu, så ska jag minsann vila när töserna vilar middag. Idag skulle jag nog iaf inte blli segare av det. Har ju blivit väckt fyra ggr i natt tror jag det blev. När Ninni vaknade, när Lillan vaknade. När jag gick in och la Ninni igen och när Lillan vaknade igen och ville ha mat. Sen la jag ju Lillan i sin säng lite i 6 i morse...ja 4 eller 5 ggr.

Så, litt frukost till mig med nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0