Ja som det blir ibland...

Ja, varför skulle det flyta på?
Blev klödd ändå, missförstånd lite hit och dit och Jocke fick en massa jobb. Svärmor kom hit och rädda det =)
TACK!!
Så in till BVC kom vi och Lillan väger nu 4880 och är 58 lång =)
Sprutorna gick bra, vid första tittade hon lite konstigt bara, men sen som väntat när hon fick den andra som svider, så blev hon lissen ögat... =(
Men gick över rätt fort och på med kläderna med. Trött va hon och somnade så fort vi satte oss i bilen igen.
Ninni har haft det bra och mysigt med farmor. Vad annars =)

Nu vilar Ninni lite och Lillan sover hon med. Jag har slängt i mig ett par mackor och kastat in Jocke äckliga jobbebyxor i tvätten, som han varit hemma om och lämnat. Han blev helmögig och fick köra hem och byta kläder.

Jag velar lite, ska jag bara lägga mig ner och chilla i soffan och zappa på tv´n.....eller ska jag fortsätta här vid datorn och fixa med mitt....
Hur sugen jag än är på att sitta kvar här, så ska jag faktiskt göra det jag tror att mitt huvud hellre vill. Lägg dig Anna och bara ta det lite lugnt, gör inget, tänk inte, finns inte. För en stund iaf =)

Hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0