Hjärtedag

Jepp, gott folk, om ni har missat det, så är det alla hjärtans dag idag.
Sa Happy Hjärtedag på er alla!!

Jocke ringde och väckte oss nån gång vid 9-tiden. Ninni vaknde med och vi gick upp, men Lillan sussade vidare under täcket =)

Mys, frukost i soffan och kloss-bygge blev det och sen lite chill innan Ninni blev trött och ville vila.
Jag har suttit här och ugglat och fick precis reda på att Jocke måste köra ner till Skånes ände, innan han kan komma hemåt... =(
Men, bara att hoppas på att det inte tar för lång tid där.

Ska upp en lite sväng till affären sen när Ninni vaknat igen. Inget toppenväder, men frisk luft får vi iaf. FÅr klä töserna ordentligt bara, de är ju litt förkylda.
Jag har, *knackar i trä* klarat mig från förkyldningen Jocke drog med sig hem. Rätt skönt får jag ju säga.

Lite tvätt och en sväng med dammsugaren senare i eftermiddag ska vi nog med klämma in. Berör väl lite på när Ninni vaknar och hur lång tid vi tar på oss att gå en sväng.


Jag Älskar Dig Jocke!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0