Helg

Lördag idag. Det är helg och det är ju alltid trevligt =)
Men, det kunde ju varit lite trevligare väder.......samtidigt som det inte gör så mycket, för snön försvinner =)
Jag, som ni vet, har ju inte varit så mycket utanför 50-skyltarna på senaste tiden och är hur nöjd som helst över att det töar som det gör och igår ännu gladare. För det är ju tydligen i stort sett bara här det finns kvar en massa snö!!
Vilken håla!!
Tänk om sommaren hade kunnat hålla sig kvar längre här än på andra ställe med...hade varit najs =)
Well, well. Snön försvinner här med en dag.

Ninni sitter och päser i soffan. Hon vaknade redan vid 8....jag ville inte gå upp då ska jag säga! Hon fick komma och lägga sig hos mig en stund, men vilade inte mer för det.
Sen blev hon trött på att inte jag kom upp, så då sa hon "opp hoppa" och tog mina kläder till mig =)
Ja, det va ju bara att gå upp =)

Nu ska vi måla =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0