Fredag kväll

Kanelbullarna blev bakade. Dock fick jag göra dem själv, då Ninni gick och vilade. Men jag klarade mig rätt bra på egen hand =)

Sen när hon vaknade, så fick hon en bulle och lite saft. Hon gillade dem, men det som är godast är pärlsockret :D

Jocke kom hem och vi åt, det fick bli makaronilådan från igår som blev uppvärmd.
Lite mer namnam för Ninnis del, då hon fick syn på gråddbullarna Pappsen handlat med sig hem. "waooow" sa hon och tog med sig en låda till soffan =)
Hon sitter och mumsar i sig en nu med. Men fick bli en liten paus emellan dem.
Så nu sitter hon och är nöjd, Lillan ligger här brecid mig och ugglar, Jocke vände sig precis om och ska vila en stund.
Ska se om jag och Ninni kan gå ner och ta ett bad sen när hon är klar med sin gräddbulle =)
Får se om Lillan somnar om eller om hon vill sitta i sin stol så länge.

Lite bilder från mobilen kan ni få, däribland kanelbullarna =)


Fina liljorna jag fick av Jocke



De har slagit ut mer nu och de doftar ljuvligt!!



Lillan vilar gott =)



Vi hälsar på "bää" på vägen hem från affären



...och Ninni har premiären av klubban man doppar i det som sprakar i munnen sen =)






Lite pick-nick i sängen och elefantn skulle va med =)



Fix med tågbanan =)



"Titt-ut" från kojan Pappsen byggt



"Mamma, fast!" hörde jag plötsligt när jag fixade i köket, hon försvann in där snabbt...


Kanelbullar =)



Ninnin mumsar bulle och dricker saft =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0