Födelsedagen

Tack vare mig själv, som skulle göra så mycket, så va jag lite halvstressad på min födelsedag.
Men jag fick ju iaf gjort nästan allt jag ville =) Mesta av det innebar städning...

Det stadades och bakades och sen lite innan 18, så kom mamma, pappa, Russi och Andreas på fika =)
Jocke kom inte hem förrän lite senare, men han hann iaf träffa Mange som kom lagom när de andra va på väg hemåt igen. Så ite mer kaffe och cupcakes för mig då =)

Iaf, lite bilder har jag från mina cupcakes som fick ett litet hastigt avslut....när jag bara hade frostingen kvar att spritsa på med min himmaluade sprits a la påse, så började Lillan blir hungrig, Ninni blev på jättedåligt humör och hundarna började bråka och golla sig på altanen.....jag ville ju bara få bli klar med det, så blev lite sådär om jag säger så. Men smaken densamma =)
Sen lite andra bilder med.


En liten grattis cupcake till Lillan som blev 4 månader =)


















Lekpaus



Det jag fick från Skogstrollen =)



Pressentkort på massage, blommor, ljusstakar och pengar från familjen =)












Flin-fia =)



Tack alla som grattde mig och förgyllde min dag!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0