Familjefix

Efter vila, så gick vi alla ut och fixade veden. Jocke och Ninni gick och handlade mat sen och idag blev det sparrissoppa med korv och sen ska det bli lite glass =)
Ninni fick sitt sessa-namnam med, de där klubborna. En Bilar-klubba med som oxå är sån med "knaster-smulor" =)

Nu har vi ätit och sitter och tar det lugnt, tittar på Family Guy, smälter maten och jag bara njuter för fulla drag av att vi har Jocke hemma. Och han är hemma hela dagen!!! I fakk´n lööööv it!!!! =)

Jo, jag har börjat med listan med Ninnis ord.....shit, det är ju hur mycket som helst. Vet inte riktigt vad jag gett mig in på. Men ska nog få ihop det =)
Meningar hon bygger ska jag oxå se om jag kan få med. Det mesta jag kan komma på iaf!

Så, hörs vi inte sen, så hörs vi imorgon!


Jo, just det. Jag har själv faktiskt inte tänkt på det så mycket, men har blivit påminnd om det. Jag fyller ju år på måndag och för er som undrar vad jag önskar mig så är det;
  • Dukar på ram
  • Akrylfärger
  • Eller pengar/presentkort på Pema till att handla målarsaker
  • En tid hos frissan
  • Skisspennor

Ja, jag har inte så bra fantasi....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0