Efterskottsfika =)

Svärmor kom hit på kaffe och kanelbulle, lite efterskotts fika =)
Ninni och Lillan fick jättefina kläder!!!! Sen när jag lånade svärmor lite att stanna här gick jag bort till affären, jag lömde sticka dit innan och Jocke är iväg...
Men Ninni fick en tidning och namnam med av farmor då =)
En Hello Kitty tidning och med den fick hon halsband och örhängden! Hon har pillat lite på mina sista tiden, så hon va ju rätt nöjd med egna om jag säger så!
Men duktig och tog av sig örhängena när hon blev trött och skulle vila. Halsbandet hade åkt av innan.
Efter lite kaffe och fika och snack och mys med töserna, så va det dags för svärmor att köra hemåt igen och Lillan somnade i min famn och Ninni däckade på soffan =)
Tack för titten!! Och jätte tack för blommor och presentkort!!! =)

Nu vilar de gott och jag ska faktiskt gå ner och fixa tvätt för omväxlings skul...hehe. Sen ska jag gå ut och hämta in veden som Jocke högg upp igår. Där är litt iaf och kan ligga här inne och torka till sig lite extra.
Jocke är iväg och bygger vidare på spridaren. Hoppas det inte tar för lång tid idag...

Lite synd att Jocke och Micke va tvugna att åka iväg och bygga klart allt, annars hade jag ju kunnat få låna bilen idag med. Då hade jag varit på Pema nu och shoppat för presenten! Målarsaker! =)
Men, kommer fler dagar =)

Sen ska vi förhoppningsvis äta stek a la Jocke idag!! (FAN! Kom precis på att jag glömde köpa vitlök....)
Men Jockes stek är lia go ändå!
Namnam!!!

Kvällen blir nog bara lugn och mysig, har ett nytt spel hemma som jag tror vi testar ikväll =)

Så, tvätt och kök måste fixas till. Ja, den va det veden!


Fining Ninni =)



Härliga rosor! Tror jag och svärmor har samma smak gällande blomfärg. Hon sa "jag vet att dina favoiter är liljor, men jag tyckte dessa va fina"
Håller fullständigt med och detta är en av de absolut bästa färgerna på blommor. =)
Tack ska ni ha för allt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0