Dissen :D

Jepp, jag har precis blivit fetedissad av Ninni!
Jocke gick ner och badade med henne och sen kom jag, men jag fick inte bada för Ninni. "Neeje" sa hon.
Nähäpp, det va bara att vända igen...
Men jag klandrar inte henne. Egentid med Pappsen! Slippa Mammsen en stund. Kan behövas!

Fiskpinnar och makaroner blev det till middag idag. Ninni åt bra och sen åt hon glass till efterrätt =)
Sen åt hon lite till när Jocke kom hem och åt...en hungrig tös idag!

Det har ju varit riktigt skitväder idag och jag hoppas att det kan bli lite bättre imorgon, så ska det röjas lite i garaget.

Ja, innan när jag velade om ifall jag skulle lägga mig och zappa eller inte....jag, jag gjorde det i 5 minuter, sen snackade jag med Åsa och sen va klockan helt plötsligt mat-dags =)
Lite chill va det ju iaf =)

Ha en bra kväll alles, vi hörs imorgon igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0