Brr....här är kallt!

Kallt ute, blåser en del = kallt här inne.
Motordågen är inte igång, jag fick inte rätt på den....så idag, när Ninni vilar (vill inte ta ut henne mer nu när hon är förkyld) så ska jag ut och se vad där är för bitar kvar som jag kan såga för hand. För nu tycker jag det är för kallt här inne. Värmepumpen är igång, men den verkar inte palla med att värma upp ordentligt. För kallt ute...

I natt har det inte varit några äventyr för Ninni iaf =)
Hon vaknade till när Lillan vaknade och va hungrig, men Jocke vaknade till han med och gick inte till henne och stoppade om henne, hon somnade om gott igen =)
Så jag fick en önskan uppfylld-att få sova en hel natt (ja bortse då från att ta upp Lillan så hon får äta) och det va så skönt ska jag säg er!!

Ninni är dock på ett riktigt mög-humör idag....allting är "neeej" och hon ska på allt hon vet att hon inte ska röra, göra allt hon vet hon inte ska göra.
Håller tummen för att det försvinner med vilan sen =)

Frukost har vi kökat och jag ska ha i mig en kopp kaffe nu hade jag tänkt.

Bygga lite med klossar ska vi visst med göra nu, wow hon vill göra nåt annat än jäklas med Mammsen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0