Åter igen söndag...

Dagarna går fort, speciellt de två dagar det är helg...rätt trist. Men bara att ta vara på dem.
Jag hade hoppats på att det skulle va lite trevligare väder idag, så jag och Ninni kunde gått ut och röjt lite i garaget i rummet som hundarna ska ha. Får se om det kanske blir bättre sen, nu är det bara riktigt grått, disigt och tradigt!

I natt ringde Jockes klocka. Dags för UFC klockan 03.55! =)
Jag vaknade till, Jocke vaknde lite bättre...jag somnade igen.
Men jag vaknade till lite och lyssnade emellanåt. Jocke med sen :D
Men, jag vaknade så jag såg de två sista matcherna och jag väckte Jocke ordentligt så han verkligen såg den sista. Den absolut viktigaste.
Sen sa va god natt igen och fick ett par timmars sömn till.
Men det va dags för Jocke att upp och hoppa igen, för att ta sig till skjutbanan. Jag vaknade till föera gånger när han höll på att ta fram sina saker, koka kaffe och sen kom jag till slut upp och fick sagt hejdå till honom. Ninni vaknade med och så hejdå.

Sen har vi suttit här och päst och mornat oss. Och just nu städar Ninni med sina städrgejor =)
Lillan ligger, mätt och belåten och päser här brevid mig =)

Igår kväll va Mange och Micke här. Micke stannade en stund, drack lite kaffe och körde sen hem. Mange stannade kvar och såg film med oss.
Ninni fick visat Mange sitt nys rum med. Stolt och glad tjej och hon bjöd in honom i sin koja =)
Serverade oss lite tilltugg och dricka och sen tog hon med sig ett pussel ner som hon la med Mange. Hon är så glad för honom. Så hälligt att se =)

Idag. Ja, jag vet inte riktigt vad som händer. Jocke kommer väl hem efter middag kan jag tänka mig. Han skulle se om han kunde ta en sväng till Hörby med och hämta paketet som kommit från H&M. Jag har beställt lite fler trosor till Ninni, en tröja till henne och mys mysbyxor till Jocke ju.
Blit det inte lite roligare väder, så blir det en inne-mys-dag =)

Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0