Tvätt och...?

Tvättar idag. Vad mer som händer vet jag inte riktigt. Känner mig inte på humör för nåt direkt heller...och det är tråkigt att va sån.
Töserna är nog med lite halvtrötta. Lite sådär halvkinkigt.
Men se om allt kan bli bättre i eftermiddag, Lillan vilar nu och då har vi lugn stund jag och Ninni med. Vilar Ninni, så vilar hon. Men om inget annat så tar vi det som sagt lugnt och mysigt i soffan, läser lite böcker och kollar lite Barba.

Skulle mer än lite, behöva ta tag i tösernas rum...leksaker sprecis överallt och inte blev det bättre efter julen. Jag lassade upp alla de "gamla" leksakerna på rummet då, så att de skulle få plats med de nya här nere.
Men behöver hyllor och lådo. Ja, förvaring till deras rum. Få väck sakerna från golvet, så vi kan lägga ut deras nya mattor som de med fick i julklapp :)
Det kommer...

Annars håller vi nog en lugn dag...ska se om vi kan fixa Ninnis tavlor. Hon fick prinsessepussel i julklapp. Se om hon vill lägga dem några gånger till först visserligen.
Men sen ska de nog bli tavlor :)

Nej, nu ska vi mysa. Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0