Stirrig i huvet..

Jag fattar inte varför!! Men känns som jag stressar och stirrar en massa i huvet. Vet att det inte behövs ett jäkla dugg, men ändå är det precis som att jag är rädd att jag inte ska hinna.
Denna gången gäller det min bakning.
Ska ju göra pepparkakor, lussekattor och havreflarn. Det som Ninni ska ha med sig till dagis, och sen ska Åsa ju ha harevflarnen.
Hade tänkte att jag skulle baka på torsdag, så att det är nybakat till fredag. Sen kan jag göra havreflarnen på fredag, när Ninni är på dagis, så är de med så nybakade som möjligt och allt inte hamnar på samma dag.
Men varför stressa!!?!?!
Gollehjärna!

Kanske inte är stress. Kanske lite halvt rastlöst istället...att jag inte ska göra det förrän på torsdag, men inte hade haft nåt emot att börja redan nu...?
Skit samma.
Är ju tisdag nu och dagarna går ju så fort ändå!

Well, well idag ska vi bara chilla tror jag, kanske ta och städa tösernas rum...leksaker överallt och jag hadr behövt dammsuga. Atlas ahr ju börjat smyga in där igen och lägga sig i Ninnis säng när hon sover hos oss...!! Hunnajev*l!

Innan sov Ninni till sådär halv 7/7, men nu har hon, som igår vaknat och kommit ner redan lite efter 6. Inte för att det stör mig nu, hon myser i soffan och är allmänt söt. Men jag vill inte att hon ska börja gå upp vid den tiden på helgerna med. Räcker att det blir 7-8 tiden då, för då får jag lite sovmorgon med iaf.
Nåja, får se hur det slutar. Kanske en gå-upp-tidigt-period till nu.

Nä, vi hörs sen, nu ska jag ha mig en kopp java till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0