Slut på julen.... :(

Igår eftermiddag åkte vi till Skogstrollen och åt god middag och hade det lugnt och mysigt. Töserna fick klappar och vi drack kaffe och chillade.
Ann körde hem mig och tösrna sen och Jocke stannade kvar. Micke hämtade honom sen då de skulle ut.
Jag kunde inte följa med, ingen som kunde ha töserna.
Lite tråkigt, då vi lite hade planerat en gemensam kväll från början. Men, men...

Vi kom hem, Lillan nattades och Ninni somnade bara en stund efter vi kommit hem och satt oss att mysa i soffan.
Sen blev det tyst och tråkigt här hemma....
Jag försökte mysa till det, värmde lite glögg och åt choklad, satt igång en film. Men det va inte mysig alls, detva dålig kvallitét på filmen och allmänt tradit humör blev jag på. Så vid 21 gav jag upp och gick och la mig.

Jocke ringde vid 1, jag somnade om och vaknade vid...ja vad kan hon ha varit? 6, kanske.
Då kom Jocke hem...
Gick och la oss vid 7 igen och jag fick sova till ca 9, när Lillan vaknade och en stund senare vaknade Ninni.
Vi packade upp lite mer av alla julklappar, töserna hur glada som helst. De lekte så fint hela förmiddagen och sen när Lillan gick och vilade, så spalde jag och Ninni Fiskespelet som och med fick i julklapp, sen la vi oss på soffan och kollade lite Luftens hjältar...och somnade :)

Vaknade när Jocke och Lillan kom ner, sen vaknade Ninni med och vi fikade lite.
Jocke är nog inte helt nykter än, hehe.....har har tagit en dusch och käkat, så han kommer nog snart till liv igen :)

Lugn dag får det bli idag. Vad som händer vet jag inte riktigt, får se.

Hoppas ni alla haft en bra julhelg!!
Tyvärr tar den ju slut nu... :(



Kommentarer
Postat av: college essay

I love Christmas dinner. All our family gathered.

2011-12-29 @ 15:42:09
URL: http://customcollegeessays.com/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0