Skruttibangbang-mamma...

Ja, som de flesta av er redan vet, så är ju min mamma lite förvirrad...
Nu hade hon, vad jag kan tänka mig, vaknat och inte fattat att det inte riktigt va dag än. Hur man kan tro så, ja det vet jag inte och hon hade väl inte dragit upp persiennerna än, så hon såg väl inte att det va mörkt ute och ingen hade tänt inne hos sig än.
Så det resulterar i att 4.35 ringer hon till mig.
Jag, förvirrad, föröker komma åt telefonen som jag har under bäddmadrassen, kan inte stänga av vad jag först trodde va alarmet. Men sen fick jag tyst på luren och såg då att det skickat upptaget-ton till mamma.
Va fan, tänkte jag. Nu har det hänt nåt och tog på mig för att gå ner och ta Jockes lur och ringa upp henne.
Men jag hann fan inte mer än komma ur sängen och på med byxorna innan hon ringde igen.
Jag svarade och hon frågade om jag sov...
Eh, ja, klockan är vid 5 på morgonen...
Oj, hon kände sig dum och sa att hon blandat ihop tiden...ja det kan man ju säga!

Då va jag nere, så jag la mig på soffan och hann väl komma in i en halvdvala, sen kom Jocke ner.
Kul...

Känns som jag ska vila idag...

Nu kom Ninni ner :)
Vi hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0