Sjuk?

Börjar undra om jag är på väg att bli sjuk....och det är inget jag alls är road över. Mindre än vanligt får jag väl säga. Vill absolut inte va sjuk denna helgen. Ninnis helg ju!
Men mår konstigt. Jocke mådde med konstigt igår...ååhhhh!

Får se hur jag mår imorgon. Är ju rätt trött med, så är kanske lite därför.
Nu har vi ätit iaf. Definitivt inte den roligaste soppan. För mig så ska det va grönsaker i en soppa. Men nu hade vi inte det hemma, så blev lite tråkigt. Och grönsaker ger ju sin smak med ju...
Dt va mat iaf och ätbart va det. Töserna tyckte om det, tog två gånger båda två.
Baguetterna är med bakade och den ena fyllde jag ju med egengjord vitlökssmör. Den hade vi till maten!

Nu är det lugna gatan här. Jag ska ta en kopp kaffe, så håller jag mig igång en stund till. Men när töserna lagt sig, så kommer jag göra detsamma här i soffan ska jag tala om för er!

Längtar efter Jocke...saknar han som fan.
Bull att han ska gå på jouren nu på fredag... :(
Jag hoppas iaf att han kan få vara med på kalaset hos svärmor för Ninni på söndag! En stund iaf!

Haha, ja det va den lugna gatan :D
Töserna springer runt, runt, runt, ut genom hallen, genom köket och "matsalen", hit till storarummet och sen om igen .....sista energin kanske :)
Jocke ringde precis, han är på väg till sitt sista jobb nu. Hoppas iaf Ninni håller sig vaken och får träffa honom, Lillan lär iaf inte göra det. Ja, det beror ju lite på hur lång tid jobbet tar med om Ninni är vaken när han kommer hem. Hon är lite trött hon med. Men sen å andra sidan så är hon rätt bra på att kämpa mot sömnen när inte Pappsen är hemma ju :)

Ja, jag gjorde knäck igår. Kommer inte ihåg om jag har sagt det eller inte. Men knäck blev det iaf. Kanske 10-15 stycken i formar, sen va mitt tålamod slut och jag hällde resten på bakpapper och bröt upp det i bitar idag.
Fan det är ju så jävla kletigt, knäcktrådar om fastnar överallt, välter formarna och ja....fy!
Går lika bra att äta platta bitar som att pilla bort pappersformarna :)
Gott blev det iaf!! :)

Nej fan, nu ska jag ha den där koppen kaffe för den lilla extra energin...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0