Shopping tajm!

Då ska jag iväg med Frida och Ingegerd till Center Syd idag och handla :)
Töserna ska mysa hos farmor :)

Det är lite julklappar som ska inhandlas, så vi ska brittas med alla andra sista-minuten-fixare idag!
Va ju länge sen jag va iväg, så ska faktiskt bli riktigt najs.

Jag kom på igår när vi lagt oss, att jag måste ha foto till mitt körkort med...det ska förnyas och jag har fått en påminnelse om det med...skickar jag inte det nu, så blir det ogiltligt. Inte bra!
Så jag få väl hoppa in i en automat idag och fixa foto.
Om de har en sån där vill säga....ja annars får jag väl ta Klariners istället. Tänkte mest spara lite pengar...

Det är fan julafton i övermorgon!!
Jag ser vekligen fram emot denna julen!! Och jag har en julkänsla i kroppen som jag inte haft på ett tag.
Det som nog värmer mest nu, är att Jocke med har mer julkänsla och längtar! :)

Nu ska jag ta och lägga fram mina papper om körkortet, så jag kan fixa det idag och inte glömmer dem här hemma...hade ju varit gansla typiskt mig!

Hoppas ni får en bra dag, för det ska jag se till att få!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0