Seg-tråkig...

Ungefär så känner jag mig...vet inte riktigt varför. Om det är för att jag är lite trött, försökte vila innan när töserna vilade men blev väckt av telefonen. Om det är för att det är sådär mörkt om dagarna nu.  Eller om jag bara har en sån dag...
Kände ju mig inte såhär innan idag. Är nog bara trött...vi kanske ska göra som Jocke sa i morse-gå och lägga oss vid 9. Hade nog inte skadat.

Nåja.

Jag har deg på jäsning som ska bli baguettet. Tänkte göra en av dem med vitlök :)
Kanske kan passa till dagen middag. En rätt jag aldrig gjort, ris och köttfärs soppa. Undrar om det kan va nåt, vi får se. Jag har inte allt som de flesta recept säger att man ska ha. Men vi får hoppas att det kommer smaka ändå. Sägs va en mustig och god soppa.
Imorgon ska det bakas och bakas...så kanske bra om vi lägger oss tidigt idag, utvilad, pigg, glad och allert imorgon!!

Ninni och Lillan, våra små sötfisar leker i köket nu. Pausar då och då för att mumsa lite rån. Så håller de sig glada tills maten är klar ;)

Hoppas ni alla har en bra dag, så hörs vi sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0