Redan slut...

Söndag kväll, töserna sover och kvällen är här. Helgen är snart slut och den har gått rent för fort... :(

Idag va det dop för Benjamin.
Vad ska jag säga...vår familj...ja vi är väl en salig röra ibland och dagen i sig har väl kunnat va trevligare. Men läkten är väl värst sägs det.
Det va Banjamins dag, huvudsaken!
Sen får man väl bita ibland...

Skit i det nu.
När jag och Lillan kom hem igen, så möttes vi av en glad Ninni som haft Pappsentid :)
De hade fixat en överraskning, det står nu en fin gran där ute och är så fin med alla lampor!! :)
Så glad jag blev!!
Sen ska den få komma in och få på sig julaklädseln :)

Stek fixade Jocke till middag idag, gott som f*n!! Åt massor gjorde vi och sen åt töserna glass till efterrätt.
Lillan la sig bara en stund senare, hon va jättetrött.
Ninni stannade uppe lite till, vi byggde en liten, liten stund och sen läste vi lite böcker innan det blev dags att gå och sova för hennes del med.

Nu är det soffchill för vår del med innan det är dags för sängen. Ny vecka imorgon och vi får återgå till den vanliga vardagen, då vi går till dagis.
Jag har faktiskt varit lite lat och lyxat till det nu denna veckan och kört till och från dagis. Har ju bara haft bil under denna veckan, så tyckte vi lunde lyxa till det på det viset :)
Men imorgon börjar vi promenixa igen!

Jag kom på att jag har en hel del att göra nästa vecka. En massa bakande!
Jag ska göra havreflarn i lite olika utförande till Åsa, som ska hämtas på lördag. Sen ska jag göra lussekattor och pepparkakor tills på fredag, då Ninni fyller år.
Sen ska jag göra hennes tårta på lördag, som ska ätas på söndag...
Kuligt! :)

Nu får ni ha en bra söndagskväll, så hörs vi imorogn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0