Nyåret här!

Då är det sista dagen av året 2011....!
Det har gått snabbt detta året. Hänt rätt mycket, både mindre bra saker och väldigt bra saker. Fast de några av de mindre bra (eller roliga) sakerna har nog varit bra i slutändan, så vet man vad vissa människor går för...

Dagens nyårsplaner då?
Vad har ni alla för er under nyårsfirandet då!?

Vi ska bara ta det chill. Mysa med familjen! ...och hoppas på att folket har koll på sina avlopp, Jocke har ju jouren...
Det blir inte smörgåstårta till middag idag. Menyn har ändrats några gånger :D
Igår när jag gick och la mig, så blev jag så sugen på Jockes omelett. Han gör världens godaste omelett!!
Jocke kom med förslaget, korv med bröd, innan idag.
Då kom vi fram till att vi skulle ha båda...
Men sen kom Jocke på att vi kanske kunde göra egen pizza. Så det blev det. Gott med hemmagjord och kan nog va lite kul för Ninni med :)
Se så inte Jocke har kommit på nåt annat bara under tiden han är i affären. Han är iväg och handar nu.
Raketer ska det oxå bli så klart!!
Men inte så många, här är en hel del som smäller runt omkring så. Men bara vi har nån som Ninni kan se att Pappsen skickar iväg :)
Sen får vi se hur Lillan reagerar....Ninni ska vi väcka, men får se hur det blir med Lillan.
Ser ju iaf ut att bli fint och klart väder och det tackar vi för. Kunde vi inte få en vit jul, så kan vi ju få en fin och klar nyårsnatt!
Annars blir det bara lugnt och fint, som sag, Jocke har jouren så det blir inget festande av något slag.

Lite halvkasst är det lite här med...Jocke hade frossa igår och mådde lite konstigt hela dagen och jag har börjat bli förkyld...kan ju hoppas på att det inte blir mer än såhär..!

Nåja, kanske hörs av mer under dagen. Men om inte, så önskar jag er en bra kväll och natt, gott nytt år på er!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0