MMF

Åh, jag vill så gärna skriva MFF iställer för MMF, känns som att skriva fel liskom... ;)

Nåja, nu har jag iaf gjort MMF:en. Jag gjorde varianten att smälta marshmallowsen över vattenbad, hade nog gått mycket fortare om jag hade gjort det i micron, men receptet jag skrivit ner gjordes på detta viset och eftersom det är första gången jag ger mig på detta, så vill jag följa det recept jag har.

Men ja...det skulle va klibbigt som tuggummi läste jag. Och det får jag ju hålla med om :D
Det va lite klet lite här och var bland sakerna och givetvis skulle det ringa två gånge under tiden jag höll på med det. Mamma och sen pappa. Tur det finns högtalar funktion :D
Men nu är den klar iaf och jag tror fan att den blev bra!! Tänk!

Sen erbjöd snälla Emelie mig lite SP bitar hon hade hemma, som jag kan få modellera lite med :)
Se om jag kan fixa bil så jag kan hämta det, så kan jag verkligen få prova på det. Och det är egentligen just SP jag vill testa att göra dekorationer med, då jag sett vad man kan göra....så vackra saker!! Speciellt blommor!
Jag har ju inte alla bra verktyg man behöver, men jag är rätt uppfinningsrik när det väl gäller och jag har sett vad man ska ha så :)

Nu längtar jag till lördag, så jag kan göra tårtan!! :)

Oj, nu får vi gå och hämta hem vår Ninni-skrutt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0