Mer shopping...

Ja, inte gnäller jag, haha :)
Men idag får det bli en tur till för shopping. Köpte lite kläder igår som inte passade som önskat, så ska byta det och sen har jag egentligen lite kvar att handla till julklappar.
Så jag och töserna drar till Nova idag. Blir absolut ingen heldag som igår, vi har lite att göra här hemma med. En maskin tvätt har jag redan satt igång, så sen är det bara det vanliga...

Jocke ska ordna med Atlas bilbur och så när han kommer hem från jobb idag. Fixedona så att Atlas inte behöver sitta ute i buren på julafton, utan kan följa med till Hörby.
Slipper han sitta själv och vi kan koppla av och inte behöver tänka på att han sitter här...

Nej, nu är båda barnen vakna och igång, så nu ska vi äta frukost och göra oss klara så vi kommer iväg tidigt.
Ha en bra lille julafton!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0