Leksaker och åter leksaker...

Det är inte klokt vad massa fina saker töserna har fått!! :)
De gamla leksakerna har åkt upp på rummet för att göra plats för allt nytt och fint....och det är mycket!
Vi har plockat upp och satt ihop några saker nu, sen kan vi ta lite efterhand.

Lite trött är jag, får jag erkänna....så jag ska se om jag ska fixa lite leksaker till nu och sen kanske få en liten vila innan vi sen ska göra oss klara och köra iväg till nästa julfirande hos Skogstrollen :)

Jag hinner inte gå igenom alla foton från igår nu, men ett par stycken ska ni få.


Ninnis härliga min när hon får första paketet från tomten <3



Lillan har fått paket :)



Önskar er alla en god fortsättning, så hörs vi sen!



Kommentarer
Postat av: writing services

All children love Santa because he gave them a presents.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0