Kommit igång!

Wohooo! Jag har fixat köket, dammsugat och vi har ätit frukost!!
Lillan klämde i sig en macka och 4 köttbullar!! Matmonster :D

Jag har iaf kommit igång och det känns så skönt. Va nog bra att vi slocknade på soffan så tidigt.
Vagnen är kanon! Lätt att köra, töserna diggar den, Ninni sa att det va vår nya snygge-vagn :D
Är så gött att man kan vända handtaget med, så kan man ändra vilket håll tösrna åker på om det blåser!

Nu ska jag ta den sista slurken kaffe som finns kvar och sen ska jag göra degen till lusskatterna så vi kan börja baka när Ninni kommer hem igen.
Baka kommer va det enda vi gör denna eftermiddagen...ska göra glasyr till pepparkakorna med tänkte jag :)

Hörs sen, nu får jag fortsätta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0