Klappshopping

Idag har  vi varit iväg och handlat klappar till töserna och hjälpt svärmor och svärfar Fribbe att välja till töserna med. Vi har två styck döttrar som kommer bli lyckliga!! :)
Vi hittade med till dem, men sista får vi fixa sen.
Sen ska jag ta en ensam tur och handla lite mer till mor och far min och så. Vi handlade till töserna idag, så att vi kunde göra det tillsammans, det kommer förmodligen inte kunna komma ett sånt tillfälle till innan julafton då Jocke jobbar och de ska ha julmiddag på firman den dagen vi egentligen tänkt åka iväg..
Men nu är det mesta och viktigaste klart iaf :)
Tack svärmor och svärfar för en trevlig dag!!

Sötaste Frida har ju varit här sen igår, tyvärr har Ninni nog varit så pass trött att hon varit lite av en pain-in-the-ass-unge idag. Vilket jag inte tycker om när det gäller att hon är det mot Frida.
Men inte så lätt när man är trött heller...
Hon ligger faktiskt redan och sover. Jocke gick upp för att få vila en stund efter maten och Ninni satt mest och va dryg. Och trött, för det sa hon själv innan att hon va. Så Jocke tog med henne upp, hon kinkade lite, men tog inte lång tid innan hon sov.
Så jag hoppas verkligen att hon kan sova gott nu hela natte och inte vakna så som hon gjorde nu natten som gick.
Frida stannar här i natt med :)
Det är mysigt att ha henne här!
Hoppas att hon vill stanna nån dag, vi snackade om att göra julgodis till julafton sen. Men jag måste vänta på barnbidraget nu :)

Pepparkakshus....ja det blev ju ett försök igår som kanske inte riktigt gick så bra....
Men vi har köpt ny deg, så det ska bli ett nytt försök och Jocke har utsett sig som arbetsledare :D
Men han har lite mer erfarenhet än jag och Frida, så kan nog gå lite bättre. Vi körde liksom verkligen på frihand, så blev inte så bra....hehe.
Det blev till slut ett tält :D

Vad som blev kvar efter ett försök av Jocke att sätts ihop dålligt byggmaterial :D



Nåja gott folk, hoppas ni haft en bra dag så hörs vi av!!

PS. Förresten, Musikhjälpen.....de har fått in lite över 18 miljoner. Det är bra jobbat!! DS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0