Kalas och tårta!

Jag, mitt jävla nötta la kamerans batteri på ladding innan idag, så att det skulle hålla när vi firade Ninni i Hörby. Men jag glömde ta kameran med mig sen.....
Ja, jag är litt irriterad över det!

Så bilder blev det inga direkt, bara på tårtan, men Jockes telefon. Inte för att den tar dåliga bilder...men den ligger på laddning nu, så ni får snällt vänta på att få se tårtan...sorry!!
Men, ni som har mig på facebook kan se den där så länge. Men jag ska lägga upp bilder sen, lovar!!
Hur den sen smakade då?
Nja. Kunde varit godare. Jag tog vad jag hade hemma och gjorde fyllning med det. Det blev chokladfluff och vanlijkräm. Lite väl sött på sött tycker jag.
Ninni blev iaf glad för den, huvudsaken för min del. Och hon kände igen alla figurer...haha ni som inte vet vad jag gjort börjar kanske bli nyfikna :)

Det blev ett tervligt litet kalas iaf. Vi va ju hos svärmor, Ingegerd och töserna kom med dig och morfar hängde minsann med på!! KUL!! :)
Tack alla som fira henne, tack för allt fint hon fick!!

Nu är vi hemma, Lillan sover och Ninni ska snart gå och sova. Hon får stanna hemma imorgon, hon har sån rälig hosta och hon verkar bli sämre och sämre, så lika bra. Hon får ta det lugnt och de andra barnen kanske kan slippa bli dåliga de med...
Så imorgon ska här julpyntas!! :)
Svärmor röjde bland sitt pynt och vi fick med oss en stor pappkass full med massa fint!!
Tack så jättemycket!!
Sen har Ninni att göra, en massa saker har hon fått i presenter som hon kan pyssla med :)

Så nu ska gnäll-Ninni nattas, hörs imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0