Jevla smörpapper...

Gjorde ciabatta igår, granna blev dem. Och goda...men med papper i botten...!!!
Jag fattade nada och kollade upp det idag. Visar sig att jag har köpt smörpapper, vilket inte är bra alls. Då fastnar bröden...!
Mög!
Men har nog kvar av bakplåtspappret så att det räcker till idag, så kan vi äta hela ciabattas och inte behöva skära bort botten, hehe.

Degen är iaf klar och står och jäser och om en stund ska vi gå och hämta vår fina Ninni-skrutt. :)
Hon upptäckte först i morse att vi fått en ny lekplats. Eller rättare sagt, ny kana. Så jag tänkte att vi skulle ta en stund där på vägen hem :)
Sen blir det hem, lite fika och sen är det nog en vila på schemat.

Sen i eftermiddag kommer svärmor hit och hälsar på. Hon handlar lite till oss på vägen med. Så slipper Jocke tänka på det när han har slutat.
Snällt!!!
Vi tackar och bugar möed!

Kallt är det. Det brinner så här,igt i kaminen och självklart har Lillan hjälpt mig fixa det. Hon langar papper och sen ved. Fy vad stark hon är...!! :)
Frost ute och jag har fortfarande inte fått ihop ett par vantar till mig. Jag kom precis på att jag inte tittat i kökssoffan, där har vi en del såna saker som vi lagt där när vi jagat.
Får nog ta en titt där med. Rätt kallt va det om fingrarna i morse när vi gick till dagis, ska jag säga er...

Höres sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0