Inget godis...

När tösrna vilade skulle jag göra lite godis ändå tänkte jag. Snabbt och enkelt tänkte jag göra cornflakescrisp.
Jag köpte cornflakes i söndags när vi va och handlade och jag har för mig att jag såg dem komma in i huset med....men jag hittar inte dem nånstans!!
Börjar undra om paketet ligger kvar i Jockes jobbebil....
Lagom störigt iaf!
Så det blev inget godis idag...

Grannen kom in på en kopp kaffe innan och snackade en stund.
Jag lagade maten och vi åt, sen öppnades de två andra julkalendrarna. Det fanns ju två kalendrar till, inte en som jag fick för mig. Så nu har de en var de öppnar på morgonen och två på kvällen.
Tårarna kom från Ninni denna gången med. Ska de sluta komma eller ska det fällas tårar ända fram till lucka 24 för att det bara får öppnas en lucka åt gången på kelender...?

Sen badade vi och töserna har busat en massa, sista energin bör väl ta slut snart.

Nu kom Jocke hem!! :)

Hörs imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0