Ingen sovmorgon...

Jag har ju fått lov att bli lite bortskämd med att jag gått och krypit ner under täcket igen hos Ninni när Jocke har kört till jobb och sen har vi sovit till sådär halv 9/9 tiden. Najs.
Men inte blev det så idag, inte!
Lillan vaknade till redan när Jocke gick upp och ännu surare blev hon är jag sen smög ner. Hon blev tyst igen, så jag trodde hon hade somnat om.
Men nej.
Hon fick välling och sen blev det tyst.
Jag la mig på soffan, så att jag inte skulle störa någon där uppe, men Ninni märkte väl att det va nåt som inte stämde, vaknade till och va ledsen, så jag gick upp och la mig i sängen istället och Ninni somnade om igen :)
Men inte Lillan....så vi gick upp hon och jag och vi har haft mysmorgon tillsammans. Suttit under filten i soffan, tittat på Bolibompa och läst en bok kanske 7 gånger :D

Sen kom Ninni oxå ner och vi satt alla tre och mös till Bolibompa. Riktig mysmorgon :)
Men nog tack vare att Lillan va lite trött ändå, hehe.
Hon gick och vilade sen igen, så hon tar nog ett par timmar nu.
Jag har ätit rukost, Ninni har väl inte vaknat till tillräckligt för att äta, hennes knäckemacka ligger fortfarande på bordet...

Idag har vi inte heller något planerat...blev ju ingen mormor igår, då hon hade en del prover som skulle tas. Men vi pratade om ifall hon skulle komma idag istället, får se.
In med kläderna i garderoben, det ska jag iaf göra....är så usel på det!!
Måste få tag i nån garderober snart, är ju måttligt drygt att trängas med alla kläder på den lilla plats.

Fredag är idet iaf. Hela dagen! :)
Helgen kommer och Jocke är ledig!!
Eller, nej inte riktigt. Han går på jouren idag...
Så med det, kan ni kanske räkna ut att det blir ett lugnt nyår för vår del. Vi ska bara va hemma och chilla och mysa och kolla reketer :)
Vi har pratat lite om att käka smörgåstårta på nyårsafton, haha. Finmiddag!!
Vi har varit sugna på smörgåstårta ett tag, så varför inte? :)

Nu sk jag se om jag kan fortsätta med julfotona, så ni kan få dem detta året iaf ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0